„Counter-Strike” žaidimų serija 2019 m. švenčia dvidešimtmetį. Per šį laiką visų mėgstamiausia „kontra” pasikeitė. Išleisti atnaujinimai, naujos žaidimo versijos. Keitėsi ir techninė įranga, todėl buvo galima sukurti geresnę grafiką ir įdomesnį žaidimą. Naujausia žaidimo versija vadinasi „Counter-Strike: Global Offensive”. Anksčiau žaidimas buvo prieinamas tik už pinigus, tačiau „Valve” jį padarė nemokamą. „Counter-Strike: Global Offensive” turi milijonus gerbėjų visame pasaulyje ir ją galima atsisiųsti iš „Steam”. Skirtingai nuo kitų internetinių šaudyklių, CS:GO daugiausia dėmesio skiriama komandiniam darbui. Asmeniniai įgūdžiai yra svarbūs, tačiau norėdami laimėti žaidimą turite derinti veiksmus su komandos draugais.
Kibersportas ir milijonai dolerių
Pirmoji šaudyklės „Counter-Strike” versija iš esmės buvo mėgėjiška. Šis žaidimas iš pradžių buvo „Half-Life” modifikacija, kurią sukūrė entuziastai Min Le ir Jess Clif. Vargu ar kūrėjai galėjo numanyti, kokia sėkmė laukia jų vaikelio ateityje. CS nebėra tik komandinė šaudyklė laikui praleisti. Tai visavertė eSporto disciplina. „Counter-Strike: Global Offensive” varžybos sutraukia tūkstantines minias.
Komandos iš viso pasaulio dalyvauja turnyruose, kuriuose varžosi dėl prestižinių titulų ir prizinių fondų su daugybe nulių. Pavyzdžiui, 2019 m. „StarLadder Major Berlin” turnyro prizinis fondas buvo 1 000 000 USD. Nenuostabu, kad tokie įvykiai neliko nepastebėti lažybų tarpininkų. Šiandien daugybė žmonių užsiima profesionaliomis lažybomis statydami ant CS:GO žaidimų. Sužinokite daugiau.
Kibernetinio sporto profesija
Kad galėtumėte pasirodyti tokiame turnyre kaip „StarLadder Major Berlin 2019”, turite ilgai ir sunkiai treniruotis. Šiandien yra profesionalių žaidėjų komandų, kurioms „Counter-Strike: Global Offensive” yra darbas tiesiogine to žodžio prasme. Jie kasdien praleidžia valandų valandas treniruodamiesi ir tobulindami savo žaidimo įgūdžius. Jiems už tai mokamas atlyginimas + turnyruose laimėti prizai taip pat padalijami komandos nariams ir vadovybei. Profesionalių kibernetinių žaidėjų atlyginimai gali siekti kelis tūkstančius dolerių.
Elektroninio sporto ateitis
Sporto analitikai tiki, kad kibernetinio sporto laukia puiki ateitis. „Counter-Strike”, nepaisant to, kad kompiuteriniam žaidimui jau yra nemažai metų, išlieka itin įdomus projektas, kurio auditorija kasdien auga. Susidomėjimas CS yra didelis, nes „Valve” reguliariai teikia priedus ir atnaujinimus, taip pat rengia turnyrus. lažybų bendrovių duomenimis, statymų, kuriuos vartotojai atlieka dėl CS:GO, skaičius taip pat auga. Auga nauja jaunų žmonių karta, kuriai e. sporto renginiai tapo įdomesni už futbolą, ledo ritulį ir kitas klasikines sporto šakas. Tiesiogines eSporto rungtynių transliacijas galima matyti net per televiziją. Tai aiškiai rodo palankią e. sporto plėtros tendenciją.
Ar galite pasidalinti, kokie yra pagrindiniai kibernetinio sporto disciplinos žaidimai ir ar jums patinka žaisti kibernetinio sporto žaidimus?
Pagrindiniai kibernetinio sporto disciplinos žaidimai yra League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2, Fortnite, Overwatch ir kiti. Manau, žaidimai kibernetinio sporto kontekste tampa įdomesni ir sudėtingesni. Man patinka žaisti kibernetinio sporto žaidimus, nes jie suteikia galimybę konkuruoti su kitais žaidėjais visame pasaulyje, plėsti savo gebėjimus ir mėgautis komandinio žaidimo atmosfera. Tačiau svarbu suvokti, kad sėkmingas kibernetinis sportininkas turi skirti daug laiko ir pastangų žaidimo tobulinimui.
Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp kibernetinio sporto ir tradicinio sporto? Ar kibernetinis sportas turėtų būti laikomas lygiaverčiu tradiciniam sportui? Koks yra Jūsų požiūris į kibernetinį sportą?