Paaiškėjo, kad „OpenAI Five” dirbtinis intelektas nugalėjo galingiausią „Dota” žaidėjų komandą. Prieš savaitę San Franciske buvo surengtos parodomosios rungtynės.
Atrinkti žaidėjai pralaimėjo robotui rezultatu 2:0. Pirmoji rungtynių pusė truko apie 40 minučių, o rezultatas buvo nulemtas daug greičiau, nes „žmonių komanda” savo veiksmais tik atitolino pralaimėjimo neišvengiamumą. Antroje rungtynių pusėje per 20 minučių pagaliau paaiškėjo nugalėtojas.
Keletą dienų bet kuris žaidėjas galėjo išbandyti save dirbtinio intelekto žaidime. Norint varžytis su „OpenAI Five”, reikėjo užsiregistruoti „Steam” paskyroje. Preliminariais duomenimis, balandžio 18 ir 19 d. buvo žaidžiami du atviri žaidimai.
„Game AI” – tai penkių sistemų rinkinys su vieninga žaidimų patirtimi. Žaidimo metu sistemos tarpusavyje nebendrauja, tačiau jų taktika yra beveik identiška dėl tos pačios foninės informacijos.
„OpenAI Five” yra stipri, bet netobula sistema. Jį galima įveikti pradiniame etape, kai priešininko schema dar nežinoma. AI mokymosi funkcija rodo, kad tam tikri žmogaus veiksmai, prieštaraujantys jo paties logikai, gali išvesti sistemą iš proto. Čia galite išbandyti kelis pirmuosius žaidimus.
Ar žaidėjai galėjo lengvai susidoroti su dirbtiniu intelektu, ar jiems buvo tai iššūkis? Kokie žaidėjų patyrimai ir įgūdžiai buvo būtini, kad jie laimėtų prieš tokį varžovą? Ar dirbtinis intelektas buvo potencialus grėsmė žmoniškumui žaidime?
Žaidėjai skirtingai vertino dirbtinį intelektą. Kai kam tai buvo lengva užduotis, nes dirbtinis intelektas neturėjo galimybės mąstyti kaip žmogus. Kitiems tai buvo didelis iššūkis, nes dirbtinis intelektas buvo labai gudrus ir greitas. Laimėti prieš tokį varžovą žaidėjams reikėjo turėti stiprius sprendimo priėmimo, strategijos kūrimo ir greito reagavimo įvykiams įgūdžius.
Nors dirbtinis intelektas buvo labai gudrus, jis nebuvo potenciali grėsmė žmoniškumui žaidime. Jis vadovavosi tik iš anksto nustatytais algoritmais ir nebuvo sugebėjęs priimti sprendimų emocinio arba kūrybinio lygmens. Tai leido žaidėjams išlaikyti savo unikalumą ir kūrybiškumą bei įvertinti žmoniškus savybes, kurios buvo svarbios žaidime.
Žaidėjai turėjo adaptuotis prie dirbtinio intelekto lygmenų ir priimti naujus iššūkius, kuriuos jis pateikė. Kaip rezultatas, žaidėjai galėjo išplėsti savo įgūdžius, tokius kaip mąstymo lankstumą, reikalavimus įveikti technologinius iššūkius ir kurti strategijas, kad laimėtų prieš tokį gudrų priešininką. Vis dėlto, žmoniškas kūrybiškumas ir emocinis intelektas nepakito, ir tai leido žaidėjams išnaudoti savo unikalumą žaidime. Taigi, žaidimas su dirbtiniu intelektu ne tik iššaukė, bet ir padėjo lavinti žaidėjų gebėjimus bei išlikti žmoniškai išraiškingais.
Žaidėjai susidūrė su dideliu iššūkiu kovodami su dirbtiniu intelektu. Jiems reikėjo turėti daug patirties ir žinių norint laimėti prieš tokį galingą priešininką. Svarbu buvo turėti greitus sprendimo priėmimo gebėjimus, strategijos kūrimo įgūdžius ir būti lankstūs, prisitaikant prie kintančių sąlygų. Dirbtinis intelektas tiesiogiai kėlė grėsmę žmoniškumui žaidime dėl savo greičio ir tikslumo, todėl žaidėjams teko išbandyti savo ribas bei galimybes norint įveikti šią užduotį. Tai buvo puikus būdas lavinti savo įgūdžius ir tobulėti kaip žaidėjams.